Bitácora de noticias e opinións sobre a actualidade de Carballo

miércoles, diciembre 13, 2006

No, no, no y mil veces no



Eso es lo que han dicho los todos los informes técnicos sobre la oferta para construir un parking-centro comercial en la plaza del Concello. Ni en sueños podía la oposición del PP esperar que los técnicos denominados “independientes” iban a corrobar todos y cada uno de sus argumentos.

Y es que, si en todo este asunto hemos leído toda clase de declaraciones más o menos subidas de tono, nadie ha sido tan demoledor como el arquitecto Jacobo Rodríguez y los técnicos de la Diputación provincial. Reproducimos textualmente de la prensa local:

- ... el servicio municipal del ente provincial, encargado de la oferta económica, indica que los precios propuestos por Aldesa y Benal para la venta de las plazas de garaje o para otros aspectos de la concesión excede lo estipulado.

- La Diputación rechaza asimismo el pago en solares propuesto por la UTE. Según el PP, el informe explica que “el licitador lo incluye en el apartado de mejoras, a pesar de que lo enuncia de forma imperativa”, además de que la oferta especifica las condiciones exactas de cobro.

- Los técnicos del ente provincial aclaran que “no se puede aceptar la oferta porque la enajenación de suelo municipal no incluye la adjudicación directa”, es decir, que no se podrían ceder directamente los solares porque “a lei esixe que a venda ten que ser en pública subasta”, puntualiza Castro, que reitera que “o informe é categórico neses dous aspectos”.

- ... el técnico habla de que “la imagen final del edificio no es rotunda ni sutil”; de que “la apariencia es blanda y desorganizada”; de que “el edificio no pasa de ser un intento de ocupar toda el área posible”; o de que los materiales propuestos por la UTE son de “calidad media baja”.

- Continúa Jacobo Rodríguez señalando que el aparcamiento no contaría con “accesos adecuados”, que el mercado no tendría zona de carga y descarga, o que “no existen dotaciones específicas para el mercado”, como la inclusión de cámaras frigoríficas para los puestos de perecederos.

¿Queda claro?

Enlaces relacionados:

"Non chegou o Entroido para disfrazar un fracaso de victoria"

El PP acude al juez
A revista do PP


3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

E digo eu:

1.- Se agora o governo quere facer un concurso de ideas para predefinir un deseño do que se quere facer: ¿esto non é como facer un anteproxecto como defenderon algúns (os de sempre) ao inicio do proceso?

2.- Se agora o governo quere o parecer dos comerciantes do Mercado, e invítaos a opinar, ¿por qué non se lles pedíu opinión antes de empezar todo este lío?

3.- Se agora se pretende facer un estudio de mercado para definir cal é a dimensión e o tipo de negocios que se deben incorporar ao centro comercial ¿é que non se fixo antes? Daquela, ¿por que se empezou todo isto sen saber se era necesario ou non unha "locomotora" (governo dixit) como un hipermercado?

En definitiva:

1.- ¿Esto foi unha tomadura de cabeleira ou de que estamos a falar?

2.- ¿Alguén sabía o que quería (aparte do Sr. Hunter) cando esto empezou, ou só era un globo-sonda coma o porto de Razo, o campo de golf, a urbanización da Lagoa-Bosque do Añón, a circunvalación da vila, a nova traída de augas, o metro-lixeiro (¿ú-lo, esquencido?), a gratuidada da autovía, o Hospital Comarcal, o segundo Centro de Saúde, ou a nova super-idea de ampliar o Centro da Terceira Idade (teño poucos anos, ao mellor aínda o vexo)?

15/12/06 13:42

 
Anonymous Anónimo said...

"Ni en sueños podía la oposición del PP esperar que los técnicos denominados “independientes” iban a corrobar todos y cada uno de sus argumentos."
Todos e cada un dos argumentos? O do pufo? O de que o ía levar esa empresa, que eran os mesmos que os de Surtiser, pasase o que pasase? O de levar isto a xuízo antes de que rematase o procedemento administrativo que, ao final, foi suficiente para descartar a idea?

15/12/06 18:11

 
Anonymous Anónimo said...

En resposta ó comentario anterior que se referia ó meu primeiro comentario:

¿O do pufo?
O do pufo ven descartado en varios dos informes que non deixan dúbida ao respecto: EN SOLARES NON SE PAGA, porque iso é unha aldraxe ás leis. ¿Máis pistas do pufo?

¿Non se ía dar sí ou sí?
Creo que o curso dos feitos non deixa lugar a especular: non se dou, apresa e correndo, no último minuto e ante o aluvión de informes TODOS no mesmo sentido: NON. E, casualmente, logo do anuncio da admisión polos Xulgados dunha denuncia.

Branco e en botella... Quen ten cú ten medo.

22/12/06 13:50

 

Publicar un comentario

<< Home

 
eXTReMe Tracker
Enlace ó noso arquivo RSS Feedburner